keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

29 nights


noniin, nyt on aika ensimmäisen blogitekstini! Eli olen lähdössä elokuussa 2010 kohti suurta, tuntematonta maailmaa, United States of Americaa. Kolmen vuoden haaveilun tulos on 29 yön päässä, ja vihdoinki käsitys et oon oikeesti lähdössä, alkaa hahmottumaan.
Tällä hetkellä oon 16-vuotias poika Vantaalta, joka on kiinnostunu kaikenlaisesta urheilusta, laidasta laitaan. Futista oon pelannu kohta sen 12 vuotta ja jos mahdollisuus on jatkaa sitä Jenkeissä, nii en varmasti jätä mahdollisuutta käyttämättä.
Eli siis vajaan kuukauden päästä oon Chicagon lentokentäl noin klo 12.00 paikallista aikaa, mutta mihin siitä sitten, siitä ei ole todellakaan mitään tietoo... Hostperhettä ei näy eikä kuulu, mut onhan täs vielä se 1kk aikaa sitä odotellessa, mutta kärsimättömäkshän tässä alkaa tulla. Viisumiki ois pitäny saada jo aikapäiviä sitte, siinäki näköjää jotai ongelmia mut eiköhän kaikki ajan myötä selkene :) Mulla on siis mahdollisuus saada perhe jostain näistä osavaltioista:
Indiana
Illinois
Iowa
Michigan
Minnesota
Missouri
Nebraska
North Dakota
South Dakota
Wisconsin

eli joissai näissä tuun viettämään kuukauden päästä seuraavat 10,5 kk :)

Näihin kuvii ja tunnelmii,
Roni

3 kommenttia:

  1. Mullakin on vähän ongelmia sen viisumin kanssa. Sain viisumipaperit pari päivää sitten, mutta tietenkin tärkein paperi puuttuu ja se on vielä Japanissa eikä siitä oo kuulunu vielä mitään, yay ! Mulla ei oo vielä mitään tietoo perheestä taka koulusta, että näillä mennää :D Mulla on vielä 42 pvä tässä ennen lähtöö, niin ihmeitä voi vielä tapahtuaki. Mäki oon asunu Vantaalla joskus vuonna nakki ja muusi ja nyt asun joku 300m siitä rajalta :p

    VastaaPoista
  2. näinhän se menee :) mut eiköhä se perhe löydy ennen lähtöö, toivotaa niin :)

    VastaaPoista
  3. Haha, North Dakotaa sitte vaan! :D Ite lähen Dickinsonii North Dakotaa ke 4.8 :)

    VastaaPoista