lauantai 7. elokuuta 2010

5

Tänää napsahti kätee ensimmäiset dollarit! Iha siistin näkösii, mut vähän suurempii ku nää eurolappuset, ni pitää pistää uus lompakkoki hankintalistalle. Ihmettelen sitä, ettei jännitä yhtää tai mitää, kai mä sit lentokentäl havahdun siihe et lähtö kolkuttelee jo oikeesti ovella!
Saavun Chicagoon noin 12-13 paikkeilla, josta sit jatkuu joko bussi- tai lentokonekyydillä kohti Des Moinesia. Bussilla se matka on noin 4-5 tuntia, lentäen sen matkan taittaa 45 minuutis, mut jos henkilökohtasesti saisin valita, ottasin bussikyydin, koska sen aikana on helppo tutustuu uusiin ihmisiin jotka on tulossa samalle suunnalle ku minä :) Viel on yks asia hoitamatta tääl Suomen päässä sittenki, eli muuttoilmotus pitäs tehä, mut eikai siinä muuta sen kummempaa.
Roni

3 kommenttia:

  1. Täti joutui tänään tosi paikan eteen ja kasvotusten sen totuuden kanssa, että lähdet. Täytyy myöntää, että kyllä sydän otti yhden tai kaksi lyöntiä liikaa kun halasin sut hyvästiksi. Mitään järkevää en osannut sanoa kun yritin hillitä ja nieleskellä itkua :( Oon tosi onnellinen sun puolesta, kun pääset matkaan ja tiedän, että hoidat sen homman hienosti kotiin ilman sanomattakin. Mun tulee sua ikävä ja oot mulle aina se pikkunen rakas seilori :) <3 Nonni!! Ja nessupakettia auki ;P

    VastaaPoista
  2. mä ite ajattelin että olis kivempi mennä lentokoneella des moinesiin, mut nyt ku ilmasit asian tollee, ni ei bussimatka pahalta kuulosta :)

    VastaaPoista
  3. kiitos Maija noista sanoista :) mut hei, eihä se oo ku se yks vuos vaa ni seilori on takasi Suomessa!

    VastaaPoista