tiistai 3. elokuuta 2010

8 nights to go :O

näin se aika vaa etenee! pieni jännitys alkaa jo hiipiä kehoon, ja viel ois tehtävää roppakaupalla edessä! tuliaiset, pakkaukset ja hyvästelemiset, mut onhan sitä viel muutama päivä aikaa noistaki selviytyä. Mitää ideaa ei tuliaisten osalta oo, ei kellää ois mitään mojovaa vinkkiä mitä täält pienest Suomest vois tonne suureen Amerikkaan viedä? :O pari kirjaa oon jo hommannu sinne kylläkin! onneks paperisodat tääl Suomen päässä on jo hoidettu, eli niistä ei tarvii enää sen kummemmin stressata. Lähtö lähenee...

5 kommenttia:

  1. Aaa toivon jo et pääsisin itekkin ostaan tuliaisii ja kaikkee mut mulla tosiaan se vuosi lähtöön :D Muttamutta vie niille jotain marimekkoa, iittalaa, muumeja tms. suomikuosia, juustohöylä (amerikassa niillä ei kai oo tai jotain?), jotain lappiaiheista, esim. porojuttuja tai joulupukkiin liittyviä, suklaata&salmiakkia, ruisleipää tai kaikkee krääsää mitä löytää kaikista matkamuisto-puodeista :D Että kyllähän noita tuliaisia on vaikka mitä, mut kantsii just kattoo perheen mukaan että jos on tyyliin pieniä lapsia niin vie niille sit vaikka poropehmolelut jne. =)

    VastaaPoista
  2. Ite oon viemässä sellasen poropäisen juustohöylän, suomi-cd'n, valokuvakirjan, suomi-kirjan, sit varmaan jotain marimekkoa/ iittalaa tms. Ja tietty fazeria ja salmiakkia.

    VastaaPoista
  3. stockan argoshalli on taynnä suomikrääsää ( tosin varmaa vähä ylihinnotettuu ) mut sinne vaa (=

    VastaaPoista
  4. kiitti! ja Maisa joo, tänää oon just sinne menossa :) ni jos sieltä sit löytäs jotai

    VastaaPoista
  5. mä oon viemäs suomipaidat, juustohöylän, pari kirjaa, pienen suomenlipun, suomilevyn, salmiakkii (mul on sellasii rasioita jota voi sit jakaa esim serkuille), ja sit viel muumi dvdn :)

    VastaaPoista