tiistai 31. elokuuta 2010

Laksyja, laksyja, laksyja.

En oo elaessani tehny koskaa nain paljo laksyi, joka paiva tulee ihan mukavasti niita, ja mikas on niita tehdessa! Mut koulussa menee jees, kavereita saatu paljonki sun muuta. Saatii tiistaina tehtavaks kirjottaa aanelonen amerikan economysta, oon ollu taalla sen 2 ja puol viikkoa ja henk.koht. ei mitaaan hajua kyseisesta aiheesta. Onneks on torstaihin asti aikaa :)
Lauantaina seka sunnuntain lahettii Mariuksen (saksalainen vaihtari) kanssa rannalle, joka on noin 10 mailin paassa majapaikastani, ja se on siis jarven ranta. Kaunis paikka ja vesi oli perfect, ja muutenki iha loistava saa, paitsi etta taman loistavan saan seurauksena palanu iho.
Yllattavan kuuma taal on vielakin, kokoaja paukuttelee 90 fahrenheitin rajaa (= 32 C) ja taa ilman kosteus tekee siita vielaki kuumemman. Mutta en ma siita valita, hyva vaan etta on lamminta mahollisimman pitkaan! Huominen menee sitten syntymapaivaa vietellen :)

2 kommenttia:

  1. voi ei, mä oon niin kateellinen sulle!
    ootko sä siis ihan -93 jos saan kysyä? :D mä en vaan mitenkään tajua, miten mun ikäinen pärjää oikeasti tuolla lukiossa ja tollasten läksyjen kanssa, puhumattakaan siitä että siellä siis oikeasti asuu. vaikuttiko sun hyvä kielitaito vaihtariksi lähtemiseen, vai voisitko suositella jotain ylä-asteelta seiskan arvosanan saanutta reissuun?
    ja paljon sun vaihtarivuosi maksaa noin about :)

    VastaaPoista
  2. juu, oon -93 :) kielitaito ei oikeestaa vaikuta alkuun paljookaa, et itekki lahin keskivertokielitaidol tanne ja nyt kolmen viikon jalkeen, puhun jo sujuvasti sita :)
    vaihtovuosi oli 7000e plus kayttorahat sun muut. Mut tottakai kannattaa lahtee jos sul on mahollisuus!

    VastaaPoista